Du kan hyra vår scoutlokal, Briggen. Drygt 300 kvm som passar perfekt till fester, barnkalas, middagar, luncher, utbildningsverksamhet, konferenser, möten, stämmor, träningsläger och hajker.

Stort, härligt hus i naturskönt område precis vid Tattby naturreservat och Erstaviksskogarna där vandringsleder finns. Nära till sjö, hav samt en mängd olika sportanläggningar i Saltsjöbaden; ishall, löpslinga, fotboll, inomhusbassäng, skidspår och slalombacke. Huset kan användas året runt. Enkelt att ta sig dit med kollektivtrafik från Slussen eller bil. Eldplats utomhus. Flaggstång.

Huset är drygt 300 kvm. Två stora rum om vardera ca 110 kvm varav det ena med en stor öppen spis. Entréhall med gott om utrymme för ytterkläder. 2 toaletter. Fullt utrustat kök med kyl/frys och diskmaskin. Det finns glas, porslin och bestick samt bord och stolar för upp till 70 personer. Viss konferensutrustning såsom whiteboard.

Här finns en nedladdningsbar beskrivning av Briggen

Kontakt till bokningsgruppen:  bokningbriggen(@)saltsjobadenscout.se